خبر_خوب برای مرزنشینان کرمانشاه؛

آغاز فعالیت کولبری در بازارچه شیخ صله

دستیار و مشاور استاندار کرمانشاه در امور گسترش ارتباطات و تعاملات با کشور عراق گفت: بر اساس مذاکره و توافق صورت گرفته با مقامات اقلیم کردستان عراق، فعالیت کولبری در بازارچه شیخ صله از ۲۶ دی ماه دوباره آغاز شد. 🔹 یونس امیری با اعلام این خبر، عنوان کرد: تقویت اقتصاد و معیشت مرزنشینان از

تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 ژانویه 2024 - 3:04
کد خبر : 854

دستیار و مشاور استاندار کرمانشاه در امور گسترش ارتباطات و تعاملات با کشور عراق گفت: بر اساس مذاکره و توافق صورت گرفته با مقامات اقلیم کردستان عراق، فعالیت کولبری در بازارچه شیخ صله از ۲۶ دی ماه دوباره آغاز شد.

🔹 یونس امیری با اعلام این خبر، عنوان کرد: تقویت اقتصاد و معیشت مرزنشینان از اولویت‌های بسیار جدی و مورد تأکید دکتر صحرایی استاندار کرمانشاه است.

🔹 وی افزود: متاسفانه فعالیت کوله بری در بازارچه شیخ صله به علت برخی ناهماهنگی ها در دو طرف مرز، توسط طرف عراقی متوقف شده بود.

🔹  مشاور استاندار کرمانشاه در امور عراق عنوان کرد: با دستور استاندار محترم کرمانشاه طی این مدت باسفربه اقلیم کردستان و دیدار با مسئولین مختلف و همچنین  جلسات مختلف با فرماندار ثلاث باباجانی، مدیران پایانه، گمرک و مدیران بازارچه‌ها، نیروهای نظامی و انتظامی و دیگر عوامل، پیگیری‌های مداوم، رایزنی‌های مستمر و نشست‌های دوطرفه متعددی برای رفع این مشکلات و موانع موجود، صورت گرفت.

🔹 امیری ادامه داد: خوشبختانه دو طرف نهایتا در قالب یک قرارداد ۷ بندی برای برقراری دوباره کولبری در بازارچه شیخ صله به توافق رسیدند.

🔹 وی افزود: بر اساس توافق صورت گرفته با مقامات اقلیم کردستان عراق، فعالیت کولبری شیخ صله از ۲۶ دی ماه دوباره آغاز شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 3 =