خلجی: دولت برخلاف برخی دیدگاه‌ها مبارزه با فساد را امری سیاسی نمی‌داند 🔹رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در گفت‌وگو با ایرنا: برخی علاقه‌مند به سیاسی کردن امر به مبارزه با فساد هستند، اما دولت این مهم را سیاسی نمی‌بیند و در این زمینه اهل سیاسی کاری نیست. 🔹همه مکلف هستند در اصلاح ساختار بروکراتیک به

تاریخ انتشار : شنبه 9 دسامبر 2023 - 2:05
کد خبر : 677

خلجی: دولت برخلاف برخی دیدگاه‌ها مبارزه با فساد را امری سیاسی نمی‌داند

🔹رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در گفت‌وگو با ایرنا: برخی علاقه‌مند به سیاسی کردن امر به مبارزه با فساد هستند، اما دولت این مهم را سیاسی نمی‌بیند و در این زمینه اهل سیاسی کاری نیست.

🔹همه مکلف هستند در اصلاح ساختار بروکراتیک به صورت عملی و نه در شعار کار کنند.

🔹هر جا ما موضوعات مختلف سیاسی کردیم آسیب دیدیم در حالیکه امر مبارزه با فساد یک امر قطعی و دستور کار نظام و فرمان هشت ماده‌ای رهبری فرزانه انقلاب است.

🔹دولت عزم جدی برای مبارزه با فساد دارد. رئیس جمهوری در زمینه مبارزه با فساد عهدی را با مردم بست و در شعارهای انتخاباتی هم این موضوع جزو برنامه‌های ویژه او بود و سوابق وی در دستگاه قضایی بر این موضوع دلالت دارد.

🔹موقعیت‌های رئیس جمهوری در دستگاه قضایی از جمله مسئولیت سازمان بازرسی، مبارزه با فساد بوده و به طور کامل به مسائل پیرامونی اشراف دارند و با علم به این مساله این شعار را بیان کرده و پایبند بودند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 5 =