در اولین روز از دهه مبارک فجر، فرامرز باوندپور فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی به همراه فرماندهان نظامی و انتظامی،معاون شهردار و جمعی از مسئولین شهرستان با امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی دیدار کردند. در ابتدای این دیدار فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام

تاریخ انتشار : جمعه 2 فوریه 2024 - 1:29
کد خبر : 986

در اولین روز از دهه مبارک فجر، فرامرز باوندپور فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی به همراه فرماندهان نظامی و انتظامی،معاون شهردار و جمعی از مسئولین شهرستان با امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل، برنامه های شاخص در دهه فجر را ارائه نمود.

باوند‌پور افزود: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و اراده مردم جهت حفظ آرمان های انقلاب به عنوان یک الگو برای سایر کشورها تبدیل شده است.

در ادامه امام جمعه شهرستان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت : یوم الله دهه فجر سرآغاز یک جهش معنوی در ایران اسلامی و پایه گذاری حکومت اسلامی است.

ماموستا ملا احمد شیخی افزود: ملت همیشه در صحنه ایران با آگاهی کامل و در سایه ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، آرزوهای دشمنان انقلاب اسلامی را به یأس و ناامیدی مبدل کرده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × یک =