ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش روز یکشنبه داوزدهم آذرماه باحضور باوندپور فرماندار ، اسماعیلی مدیر آموزش وپرورش و سایر اعضای شورای آموزش و پرورش در سالن جلسات برگزار شد. مراد اسماعیلی مدیر آموزش وپرورش بیان نمودند این جلسه که با توجه به مکاتبات و پیگیری های مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزار شده مشکلات

تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دسامبر 2023 - 0:20
کد خبر : 654

ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش روز یکشنبه داوزدهم آذرماه باحضور باوندپور فرماندار ، اسماعیلی مدیر آموزش وپرورش و سایر اعضای شورای آموزش و پرورش در سالن جلسات برگزار شد.

مراد اسماعیلی مدیر آموزش وپرورش بیان نمودند این جلسه که با توجه به مکاتبات و پیگیری های مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزار شده مشکلات پروژه های آموزش و پرورش مورد بررسی قرار گرفت.
اسماعیلی در ادامه  از ساخت دو زمین چمن مصنوعی  در روستاهای شیخ صالح و نگره  نیز خبر داد.

باوندپور فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش
با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش،‌رکن مترقی آموزش وپرورش است اظهار داشت: موضوعاتی از قبیل راه  دسترسی به مدارس و دیگر خدمات دستگاه های خدمات رسان در این جلسات باید مطرح و در خصوص ارتقای آموزشی و تربیتی منطقه نیز تصمیم گیری کرد.
باوندپور با بیان اینکه تربیت اسلامی دانش آموزان مهمترین وظیفه آموزش و پرورش می باشد اضافه کرد: تربیت دانش آموزان با بهره بگیری از مکتب اسلام و آموزه های دینی و تذهیب نفس بیش از پیش مورد توجه متولیان امر آموزش قرار گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − 5 =