مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:

قبل از سفر به سامانه ۱۴۱مرکز مدیریت راه ها تماس بگیرید

سید شهرام کهریزی گفت : ۵۵ دستگاه ماشین‌آلات و ۸۶ نیروی راهداری جهت انجام عملیات برف‌روبی در جاده‌های استان کرمانشاه به‌کارگیری شدند و همه نیرو‌های راهداری در آماده باش کامل هستند. سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه همچنین از انجام ۱۲مقطع عملیات ریزش‌برداری طی شبانه‌روز گذشته خبر داد و مجموع

تاریخ انتشار : شنبه 3 فوریه 2024 - 1:31
کد خبر : 1021

سید شهرام کهریزی گفت : ۵۵ دستگاه ماشین‌آلات و ۸۶ نیروی راهداری جهت انجام عملیات برف‌روبی در جاده‌های استان کرمانشاه به‌کارگیری شدند و همه نیرو‌های راهداری در آماده باش کامل هستند.
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه همچنین از انجام ۱۲مقطع عملیات ریزش‌برداری طی شبانه‌روز گذشته خبر داد و مجموع ساعات بارش باران در سطح استان کرمانشاه را ۸۰ ساعت و مجموع ساعات بارش برف را ۳۴ ساعت ذکر کرد.
وی میزان شن و نمک مصرفی را طی این مدت ۵۵۰ تن اعلام کرد و افزود: عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در شهرستان‌های پاوه، روانسر، جوانرود، ثلاث باباجانی، سنقر، کنگاور، صحنه، دالاهو، هرسین و کرمانشاه انجام شده است.
کهریزی از کاربران جاده‌ای خواست قبل از آغاز سفر حتماً با شماره گیری ۱۴۱ سامانه مرکز مدیریت راه‌ها از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند و تمام تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + 11 =