استاندار کرمانشاه در بازدید از مهرکام پارس تهران: ⭕️ مهرکام پارس کرمانشاه سایت جامع تولید مجموعه‌های تزیینی خودرو می‌شود ⭕️ فعالسازی تمام ظرفیت‌های تولیدی این شرکت در استان رییس هیات مدیره شرکت مهرکام پارس: ⭕️ با حمایت‌های استانداری کرمانشاه، ظرفیت تولید و اشتغال‌زایی در استان را افزایش خواهیم داد 🔹  استاندار کرمانشاه در حاشیه بازدید

تاریخ انتشار : جمعه 26 ژانویه 2024 - 22:12
کد خبر : 932

استاندار کرمانشاه در بازدید از مهرکام پارس تهران:
⭕️ مهرکام پارس کرمانشاه سایت جامع تولید مجموعه‌های تزیینی خودرو می‌شود

⭕️ فعالسازی تمام ظرفیت‌های تولیدی این شرکت در استان

رییس هیات مدیره شرکت مهرکام پارس:
⭕️ با حمایت‌های استانداری کرمانشاه، ظرفیت تولید و اشتغال‌زایی در استان را افزایش خواهیم داد

🔹  استاندار کرمانشاه در حاشیه بازدید از شرکت قطعه سازی مهرکام پارس تهران گفت: با حمایت حداکثری و با اقدام مشترک، به زودی تمام ظرفیت‌های تولیدی سایت مهرکام پارس را در کرمانشاه فعال خواهیم کرد.

🔹 دکتر صحرایی در بازدید از شرکت مهرکام پارس تهران که با حضور قائم مقام مدیرعامل ایران‌خودرو در بازاریابی و فروش، مدیرعامل شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو و معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه انجام شد، با اعلام این‌که در همکاری با گروه صنعتی ایران خودرو، تصویری روشن‌تر را برای همکاری با مهرکام پارس ترسیم خواهیم کرد، افزود: هدف این است که این شرکت در کرمانشاه به یک سایت جامع و فعال تبدیل شود.
وی خاطرنشان کرد: تولید تمام مجموعه قطعات تزیینی و بسته‌های مشخص مورد نیاز خودرو در سایت کرمانشاه، هم برای شرکت ایران خودرو و هم برای استان کرمانشاه مزیت است.
سیدمرتضی صدر، رییس هیات مدیره شرکت مهرکام پارس نیز در این بازدید از حمایت‌های استاندار کرمانشاه از مهرکام پارس در این استان قدردانی کرد و گفت: شرکت مهرکام پارس با حمایت‌های دولت و استانداری کرمانشاه به دنبال توسعه فعالیت‌ها و افزایش تولید محصولات است.
وی افزود: مهرکام پارس در کرمانشاه با ایجاد خط رنگ جدید بر اساس استانداردهای روز جهان، ظرفیت تولید و اشتغال‌زایی را افزایش خواهد داد.
گفتنی است، شرکت مهرکام پارس یکی از شرکت های تولیدی موفق استان کرمانشاه است که در زمینه تولید مجموعه قطعات تزیینی خودرو برای شرکت ایران خودرو کرمانشاه فعالیت می‌کند. این شرکت با تولید محصولات باکیفیت و اشتغال‌زایی برای جوانان استان کرمانشاه، نقش مهمی در توسعه اقتصادی این استان ایفا می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × دو =