مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در تشریح جزئیات بهره‌برداری از این پروژه با بیان اینکه این پروژه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی از سال ۹۸ شروع شد و امروز به بهره‌برداری رسید، گفت: با بهره‌برداری از این پروژه ۳۱۶ خانوار و هزار و ۳۸۵ نفر از نعمت آب اشامیدنی بهره‌مند شدند. رضا داودی

تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 ژانویه 2024 - 23:17
کد خبر : 867

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در تشریح جزئیات بهره‌برداری از این پروژه با بیان اینکه این پروژه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی از سال ۹۸ شروع شد و امروز به بهره‌برداری رسید، گفت: با بهره‌برداری از این پروژه ۳۱۶ خانوار و هزار و ۳۸۵ نفر از نعمت آب اشامیدنی بهره‌مند شدند.

رضا داودی اعتبار هزینه شده برای این پروژه را ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: ۱۵ کیلومتر شبکه توزیع در این پروژه انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه با افتتاح این پروژه ساکنان هشت روستا از نعمت آب بهره‌مند شدند، گفت: آب مورد نیاز این طرح از منطقه «پیران» وارد یک مخزن ۳۰۰ مترمکعبی و از آنجا وارد روستاهای مسیر می‌شود.

به گفته داودی حدود ۱۵ کیلومتر خط انتقال با سه باب مخزن برای این طرح ایجاد شده است.

پروژه آبرسانی به مجتمع هشت روستای سرپل‌ذهاب به بهره‌برداری رسید

وی اظهار کرد: در کنار این پروژه، پروژه آبرسانی جگیران با ۲۶ روستا و پروژه تپه ماران با ۱۱ روستا تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید تا ۴۵ روستا را در این شهرستان تا قبل از سال جدید به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه بیشتر مشکلات آب شهرستان سرپل ذهاب در حوزه روستایی است، گفت: سعی کردیم با جدیت و سرعت بیشتر پروژه ها را تا قبل از تنش آبی تابستان پیش ببریم.

داوودی همچنین به دیگر پروژه های روستایی این شرکت اشاره کرد و گفت: توانستیم قرارداد دوم را با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به ارزش ۲۰ هزار میلیارد ریال منعقد کنیم که با این قرارداد ۷۵ روستای دیگر در شهرستان سرپل ذهاب را برای آبرسانی تا چند سال آینده در نظر گرفتیم.

به گفته وی قبل از عقد این قرارداد نیز کار برای آبرسانی به این روستاها اغاز شده است.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه نیز در این آیین گفت: هرچه که تا به حال برای خدمت رسانی به مردم انجام شده لطف الهی است و مهمترین ابزار استفاده از این لطف الهی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امام و شهدایی که جانشان را برای انقلاب داده اند وسیله لطف الهی برای همه بوده اند و باید قدردان این افراد باشیم.

استاندار کرمانشاه بازی سیاسی در خدمت رسانی به مردم را اشتباه دانست و تسریع کرد: مدت هاست در خدمت رسانی بازی سیاسی را کنار گذاشته ایم و این بازی ها را به رسمیت نشناخته ایم.

صحرایی افزود: مردم ما قانع‌اند ولی نظام به صورت حداکثری در حال خدمت رسانی به مردم است و نباید به حداقل ها راضی باشیم.

استاندار کرمانشاه در پایان سخنان خود از تمام کسانی که تلاش کرده اند که این خدمت به مردم شریف این منطقه برسد تشکر کرد.

پروژه آبرسانی به مجتمع هشت روستای سرپل‌ذهاب به بهره‌برداری رسید

استاندار کرمانشاه صبح امروز چهارشنبه در پانزدهمین سفر شهرستانی با استقبال فرماندار و امام جمعه شهرستان، وارد سرپل ذهاب شد. محمدطیب صحرایی در ابتدای سفر خود با حضور در مزار شهدای شهر سرپل ذهاب با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

تا اردیبهشت ۱۴۰۲ سفرهای استاندار به روال استانداران سابق انجام شد و برنامه بازدیدها و جلسات در سفرهای شهرستانی محدود بود اما در ادامه، سفرهای استاندار با رویکرد جدیدی انجام و مشکلات و دغدغه های اصلی هر شهرستان با حضور معاونان استاندار، مدیران استان و شهرستان و صاحب نظران آن حوزه بررسی و پیگیری می شود.

در سفر امروز هم معاونان استاندار حضور دارند و مسائل و طرح های حوزه خود را بررسی و جمع بندی آن را در جلسه شورای اداری شهرستان ارائه می کنند و در نهایت به صورت مصوبات عملیاتی در خواهد آمد. بخش عمده اقدامات کارشناسی هم در جلسات و بازدیدهای تیم های اعزامی استاندار در روزها و هفته های گذشته و پیش از سفر انجام شده است.

سرپل‌ذهاب در ۱۴۰ کیلومتری غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + 3 =