مهندس سهرابی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای:

۸۵۵ کیلومترباند از راههای مواصلاتی ثلاث باباجانی برف‌روبی شد

‍ رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ثلاث باباجانی گفت : با ورود سامانه بارشی به منطقه و آغاز بارش برف از ساعت ۲۰ دوازدهم بهمن ماه تاکنون ۸۸۵ کیلومتر باند از راههای مواصلاتی شهرستان برفروبی و نمک پاشی شده است. 🟡 رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ثلاث

تاریخ انتشار : شنبه 3 فوریه 2024 - 1:35
کد خبر : 1024

‍ رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ثلاث باباجانی گفت : با ورود سامانه بارشی به منطقه و آغاز بارش برف از ساعت ۲۰ دوازدهم بهمن ماه تاکنون ۸۸۵ کیلومتر باند از راههای مواصلاتی شهرستان برفروبی و نمک پاشی شده است.

🟡 رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ثلاث باباجانی گفت: با ورود سامانه بارشی به منطقه و آغاز بارش برف از ساعت ۲۰ دوازدهم بهمن ماه تاکنون ۸۸۵ کیلومتر باند از راههای مواصلاتی شهرستان برفروبی و نمک پاشی شده است.

🟡 سهرابی افزود: تعداد ۱۶ دستگاه ماشین آلات راهداری و ۲۵ نفر نیروی انسانی درگیر عملیات فربروبی بوده اند و مقدار ۲۲۵ تن مخلوط نمک و ماسه جهت یخ زدایی سطح راهها استفاده شده است.

🟡 وی با بیان اینکه کلیه راههای مواصلاتی اصلی و فرعی شهرستان باز و تردد در آنها جریان دارد اظهار داشت : با توجه به کوهستانی بودن این شهرستان، جاده ها و محورهای ارتباطی برف گیر و لغزنده هستند و از مردم درخواست داریم از تردد غیرضرور خودداری کنند و در صورت لزوم خودروهای خود را به رنجیرچرخ و وسایل گرمایشی مجهز کنند.

🟡 رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ثلاث باباجانی ادامه داد: برای طرح راهداری زمستانی حدود ٨۰۰ تن ماسه و نمک ذخیره سازی شده که در مواقع بحرانی از آن استفاده می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − 5 =